План роботи МО

 

 

Напрямки роботи МО

  1. Організація та методичний супровід діяльності МО.
  2. Проведення міжшкільних методичних засідань у формі вебінарів.
  3. Здійснення методичного супроводу діяльності міжшкільного МО.
  4. Організація роботи з обдарованими здобувачами освіти.
  5. Забезпечення участі у математичних та фізичних конкурсах, олімпіадах, турнірах, конференціях здобувачів освіти та вчителів.
  6. Забезпечення умов для безпосереднього зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
  7. Використання ігрових технологій навчання з метою розвитку креативності учнів.
  8. Запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу відповідно до здібностей та нахилів здобувачів освіти.
  9. Залучення здобувачів освіти до процесу оволодіння інтегрованим навчальним   матеріалом за допомогою комплексних пізнавальних задач.
  10. Розробка та апробація інноваційних підручників, навчальних посібників, методичних рекомендацій щодо впровадження гейміфікації в освітній процес.
  11. Використання ігор з метою формування інформаційної культури учнів.

Мета роботи методичного об’єднання:

вдосконалення професійної компетентності педагогів і створення умов для активізації творчого потенціалу учасників педагогічного процесу засобами методичної роботи. У процесі роботи виконують завдання, окреслені Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Програмою Вчитель», Національною доктриною розвитку освіти, Державними стандартами базової і загальної середньої освіти, програмами 11-річної школи.

Основні пріоритети в роботі вчителів математики:

  • формування інноваційної культури вчителів математики;
  • створення умов і прищеплювання інтересу до саморозвитку;
  • удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності;
  • допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації, становлення та розвиток інноваційних рис особистості інтелектуально обдарованих дітей;
  • впровадженя в практику роботи сучасних педагогічних технологій здоров’язберігаючих технологій;
  • наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
  • здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об’єднання;
  • вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогічного досвіду;
  • удосконалення педагогічної майстерності;
  • розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів(олімпіади, конкурси, предметні тижні);
  • з метою надання консультативної допомоги широко використовувати активні форми методичної роботи, що демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, володіння продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня та підвищення якості його знань;
  • практикувати презентації кращих педагогічних наробок в ході підготовки матеріалів до щорічної виставки педагогічних ідей;
  • сприяти мотивації діяльності педагогів спрямованої на інноваційну педагогічну діяльність.
В 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів математики,інформатики,фізики і астрономії.  Верхнянської сільської ради ОТГ буде працювати над проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості в контексті сучасних освітніх технологій та нового Державного стандарту».
         Головною метою методичної роботи з вчителями фізики, математики, астрономії буде забезпечення умов для формування особистості педагога через створення науково-методичного простору, системи інформаційного     забезпечення.
          Поставлена  мета  реалізовуватиметься через  різні форми методичної  роботи з використанням новітніх технологій і активне  використання  їх   під   час  проведення  методичних  заходів.
Основними напрямками в роботі над методичною проблемою були:
         створення    оптимальної   системи методичної роботи з педагогічними кадрами, побудованої на основі діагностики;
         забезпечення ефективного методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій;
         опрацювання нового державного стандарту освіти;
         раціональне поєднання в системі методичної роботи   колективних, групових та індивідуальних форм;
         персоніфікація  методичної  роботи  з  педкадрами  через  використання  різних форм  індивідуального впливу та адресної методичної допомоги (індивідуальні консультації, система творчих завдань, методичні діалоги тощо);
         створення ефективної системи інформування педагогів з використанням веб-технологій про актуальні проблеми освіти,  нові  педагогічні  технології;
          впровадження в практику роботи інформаційно-комунікаційних, проектних технологій,  вдосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом впровадження тестових технологій, забезпечення на уроках і в позаурочний час диференційованого особистісно зорієнтованого підходу до учнів,
         надання методичної допомоги педагогічним працівникам з питань впровадження профільного та допрофільного навчання.


    
      
        Основні завдання на 2017-2018 навчальний рік:

 Забезпечення зростання фахової підготовки вчителів,організацію та вивчення педагогічних ідей,оновлення та впровадження їх у практику роботи вчителів;
 Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
 Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
 Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
 Наставницький супровід становлення педагогічної  майстерності, професійної компетентності молодих вчителів; 
 Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
 Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.



Напрямки реалізації:

Забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання, для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.



Робота методичного об’єднання передбачає:

  Розробку методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів,підвищення культури навчальної праці ,дотримання режиму праці та відпочинку;
         Проведення проблемного аналізу результатів освітнього  процесу;
       Організацію роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп вчителів.
    

       Пріоритетні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу:
         Організація роботи   диференційованих методичних  семінарів  для різних груп учителів.
         Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям.
         Проведення первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
         Подання пропозицій щодо організації та змісту досліджень вчителів фізики і інформатики, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до нового державного стандарту                                                                        
1.  Проведення  майстер-класів із фізики, інформатики, математики;
2.  Організація творчих звітів як  підсумок роботи  вчителів фізико-математичного циклу.
3. Підготовка учнів до участі в ЗНО, районних предметних олімпіадах та  конкурсах;
4.  Впровадження новітніх технологій  навчання;
5.  Впровадження проектного навчання на уроках фізико-математичного циклу;
6.  Дистанційне навчання .як необхідна умова якості освіти;
7.  Організація моніторингових досліджень;
8. Підбір актуальних виховних тем для виховання компетентнісної особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  Результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики