Напрямки роботи МО
- Організація та методичний супровід діяльності МО.
- Проведення міжшкільних методичних засідань у формі вебінарів.
- Здійснення методичного супроводу діяльності міжшкільного МО.
- Організація роботи з обдарованими здобувачами освіти.
- Забезпечення участі у математичних та фізичних конкурсах, олімпіадах, турнірах, конференціях здобувачів освіти та вчителів.
- Забезпечення умов для безпосереднього зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
- Використання ігрових технологій навчання з метою розвитку креативності учнів.
- Запровадження гнучких моделей організації освітнього процесу відповідно до здібностей та нахилів здобувачів освіти.
- Залучення здобувачів освіти до процесу оволодіння інтегрованим навчальним матеріалом за допомогою комплексних пізнавальних задач.
- Розробка та апробація інноваційних підручників, навчальних посібників, методичних рекомендацій щодо впровадження гейміфікації в освітній процес.
- Використання ігор з метою формування інформаційної культури учнів.
Мета роботи методичного об’єднання:
вдосконалення професійної компетентності педагогів і створення умов для активізації творчого потенціалу учасників педагогічного процесу засобами методичної роботи. У процесі роботи виконують завдання, окреслені Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Програмою Вчитель», Національною доктриною розвитку освіти, Державними стандартами базової і загальної середньої освіти, програмами 11-річної школи.
Основні пріоритети в роботі вчителів математики:
- формування інноваційної культури вчителів математики;
- створення умов і прищеплювання інтересу до саморозвитку;
- удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності;
- допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації, становлення та розвиток інноваційних рис особистості інтелектуально обдарованих дітей;
- впровадженя в практику роботи сучасних педагогічних технологій здоров’язберігаючих технологій;
- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
- здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об’єднання;
- вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогічного досвіду;
- удосконалення педагогічної майстерності;
- розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів(олімпіади, конкурси, предметні тижні);
- з метою надання консультативної допомоги широко використовувати активні форми методичної роботи, що демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, володіння продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня та підвищення якості його знань;
- практикувати презентації кращих педагогічних наробок в ході підготовки матеріалів до щорічної виставки педагогічних ідей;
- сприяти мотивації діяльності педагогів спрямованої на інноваційну педагогічну діяльність.
В 2017-2018 навчальному
році методичне об’єднання вчителів математики,інформатики,фізики і
астрономії. Верхнянської сільської ради ОТГ буде працювати над
проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності
творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих
компетентностей особистості в контексті сучасних освітніх технологій та
нового Державного стандарту».
Головною метою методичної роботи з вчителями фізики, математики,
астрономії буде забезпечення умов для формування особистості педагога
через створення науково-методичного простору, системи інформаційного
забезпечення.
Поставлена мета реалізовуватиметься через різні форми методичної
роботи з використанням новітніх технологій і активне використання їх
під час проведення методичних заходів.
Основними напрямками в роботі над методичною проблемою були:
• створення оптимальної системи методичної роботи з педагогічними кадрами, побудованої на основі діагностики;
• забезпечення ефективного методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій;
• опрацювання нового державного стандарту освіти;
• раціональне поєднання в системі методичної роботи колективних, групових та індивідуальних форм;
• персоніфікація
методичної роботи з педкадрами через використання різних форм
індивідуального впливу та адресної методичної допомоги (індивідуальні
консультації, система творчих завдань, методичні діалоги тощо);
• створення
ефективної системи інформування педагогів з використанням
веб-технологій про актуальні проблеми освіти, нові педагогічні
технології;
• впровадження
в практику роботи інформаційно-комунікаційних, проектних технологій,
вдосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом
впровадження тестових технологій, забезпечення на уроках і в позаурочний
час диференційованого особистісно зорієнтованого підходу до учнів,
• надання методичної допомоги педагогічним працівникам з питань впровадження профільного та допрофільного навчання.
Основні завдання на 2017-2018 навчальний рік:
• Забезпечення
зростання фахової підготовки вчителів,організацію та вивчення
педагогічних ідей,оновлення та впровадження їх у практику роботи
вчителів;
• Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
• Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
• Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
• Наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
• Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
• Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.
• Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
• Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
• Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
• Наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
• Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
• Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.
Напрямки реалізації:
- Забезпечення
сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного
ступеня навчання, для розвитку потенційних можливостей учнів з
урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.
Робота методичного об’єднання передбачає:
• Розробку
методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого
засвоєння відповідних предметів,підвищення культури навчальної праці
,дотримання режиму праці та відпочинку;
• Проведення проблемного аналізу результатів освітнього процесу;
• Організацію роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп вчителів.
Пріоритетні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу:
• Організація роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп учителів.
• Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям.
• Проведення
первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних
програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх
стандартів.
• Подання
пропозицій щодо організації та змісту досліджень вчителів фізики і
інформатики, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального
матеріалу відповідно до нового державного стандарту
1. Проведення майстер-класів із фізики, інформатики, математики;
2. Організація творчих звітів як підсумок роботи вчителів фізико-математичного циклу.3. Підготовка учнів до участі в ЗНО, районних предметних олімпіадах та конкурсах;
4. Впровадження новітніх технологій навчання;
5. Впровадження проектного навчання на уроках фізико-математичного циклу;
6. Дистанційне навчання .як необхідна умова якості освіти;
7. Організація моніторингових досліджень;
8. Підбір актуальних виховних тем для виховання компетентнісної особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар