Вебінари


Шановні Колеги!

Запрошуємо вчителів математики взяти участь в онлайн семінарі:
Тема заходу «Організація якісного освітнього процесу в математичній освітній галузі засобами інноваційних електронних освітніх ресурсів»


Дата проведення: 12  жовтня (Вівторок) 2021 р.
Час проведення: о 15:00
Місце проведення: онлайн  конференція  ZOOM
Телефон для довідок: 097 6 800 900



До участі в онлайн семінарі на платформі ZOOM запрошуються: керівники закладів освіти,  вчителі математики, усі зацікавлені особи.


Посилання на ZOOM  конференцію:


Додаткову інформацію можна отримати у координаторів за тел. 097 6 800 900

 

 Функціональні можливості Zoom: як організувати     онлайн-урок.

20.10.2021

  Zoom об'єднує хмарні відеоконференції, прості інтернет-конференції, групові чати для дистанційного навчання в зручній у використанні платформі. Сервіс забезпечує кращі можливості відео- і аудіозв'язку і бездротової демонстрації екрану в Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Linux, Zoom Rooms і конференц-системах H.323 / SIP.

Форма проведення: дистанційно. 

План

1. Планування та надсилання запрошень.

2. Підготовка до початку роботи та запису. 

3. Підключення слухачів (учасників).

4. Демонстрація презентації, відео, екрану, камери, дошки.

5. Керування учасниками.

 

Реєстрація на вебінар https://forms.gle/BowmLjSyhGnfwE767

 

Гейміфікація в освітньому процесі: як зробити уроки цікавими? (створення та використання освітніх ігор)  

Гейміфікація — це використання ігрових елементів (гри) у неігрових процесах. Одним з таких процесів є освіта. В українських школах вже закладені деякі елементи гейміфікації — зокрема, проміжні та підсумкові оцінки. Проте як показує практика, це недостатньо мотивує дітей.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2687-geymfkatsya-v-osvtnomu-protses-yak-zrobiti-uroki-tskavimi

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

 31.03.2022

Гейміфікація — це використання ігрових елементів (гри) у неігрових процесах. Одним з таких процесів є освіта. В українських школах вже закладені деякі елементи гейміфікації — зокрема, проміжні та підсумкові оцінки. Проте як показує практика, це недостатньо мотивує дітей.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2687-geymfkatsya-v-osvtnomu-protses-yak-zrobiti-uroki-tskavimi

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

 Термін "гейміфікація" походить від слова  «gamification», «game» (гра), а термін "ед'ютейнмент" - від англійського слова  «education» (освіта) і  «entertainment». 

Гейміфікація або ігрофікація — це використання окремих елементів ігор у неігрових практиках. 

Форма проведення: дистанційно. 

План 

1. Поняття гейміфікації, її сутність та принципи

2. Використання прийомів гейміфікації на уроках

3. Приклад освітньої гейміфікації в Educandy

4. Приклад освітньої гейміфікації в Learningapps



Реєстрація на вебінар https://forms.gle/DsE1FUtVnZVQrhXbA

 

Гейміфікація — це використання ігрових елементів (гри) у неігрових процесах. Одним з таких процесів є освіта. В українських школах вже закладені деякі елементи гейміфікації — зокрема, проміжні та підсумкові оцінки. Проте як показує практика, це недостатньо мотивує дітей.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2687-geymfkatsya-v-osvtnomu-protses-yak-zrobiti-uroki-tskavimi

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

  Результатів ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики